Despre mine

Fotografia mea
Sunt doar un om umil, gata sa salveze lumea de la dezastru!

marți, 22 decembrie 2009

In sfarsit, rabdarea voastra ia un sfarsit si sperantele voastre se transforma in realitate, cel putin una virtuala. Hotararea de a lua parte la dezbateri, pe orice plan, am luat-o azi dimineata netinand seama de semnele pe care mi-i le descria cititoarea in cafea. Aceasta hotarare a fost luata doar avand la baza o dorinta arzatoare de a-mi da satisfactia, ca o sa satisfac multa lume, care vor catadicsi sa citeasca toate textele mele, care va asigur ca vor fi inspirate, pe de o parte, din viata reala, sau daca vreti pentru unii, imaginara, pe care o ducem in draga noastra "tarishoara", iar pe de alta parte, din imaginatia cu care m-a inzestrat domnul nostru Iisus Hristos, iarta-ne noua pacatele, pentru a crea opere care vor dainui peste tenebrele timpurilor si care sper, ca va vor calauzi.
Mai trebuie sa mentionez, ca acest blog este un pamflet si ca trebuie tratat ca atare. Fie ca lumina cerului sa va lumineze calea spre adevar si spre taramuri fericite.

Un comentariu: